KLANTVRAAG
Doggyvents beheerde de eerste website zelf, en was toe aan vernieuwing en automatisering. Dit omdat veel informatie welke gedeeld werd via Facebook werd verspreid waaronder evenementen. Daarnaast was de website onoverzichtelijk geworden en lastig te beheren met betrekking tot content. Voor Doggyvents hebben we dus ook gekozen om een compleet nieuwe overzichtelijke website te bouwen die gemakkelijk tekstueel aan te passen was voor de klant. Ook werd er gekeken naar een agenda die door de cursisten van de hondenschool ingevuld zou kunnen worden om zich aan te melden voor de lessen.
OPLOSSING
Voor deze klant is een volledig nieuwe website opgebouwd waarbij er structuur en overzicht is toegevoegd. Omdat evenementen alleen op Facebook werden gedeeld en niet via de website was dit een mooi uitdaging om de Facebookevenementen geautomatiseerd op de website te plaatsen waarbij er voor de evenementen maar 1 plaats is om deze te beheren. De website is zo aangepast dat alle informatie welke een klant zoekt ook aanwezig is op de website. De eigenaar kan de content van de website gemakkelijk zelf beheren in een overzichtelijk geheel waarbij er direct gezien kan worden wat er aangepast word.